therealtrue

~ well, har inget att säga...

Kategori: Allmänt

Sömnlösa nätter är det jag har fått, dagar innebar bara en massa en tårar, smärta inombords. Oavsett vad jag lyssnar på, ser på för film osv så är allt jag tänker på är DIG! :'( äre det här jag har förtjänat från din sida? Alla gånger jag har stått upp när mormor har hållt på, alla gånger jag har hjälpt dig när du har haft svåra stunder, allt jag överhuvutaget har gjort för dig, äre detta jag får tillbaka? Sömnlösa nätter!! Inser du inte att jag älskar dig och vill att du ska göra rätt val i ditt liv? När kommer du inse att du ångrar dig?!!

Hur ska jag orkar med skolan nu då? Det enda jag kommer tänka på varje dag "lever pappa fortfarande? :/" är det dom tankarna jag ska ha med mig vart jag än är?!?! :'(

Kommentarer

  • ingrid säger:

    en nittonåring föstår ibland bättre än en 40-åring gör. Var stark nu. Du är inte ensam trots att det kanske känns så.

    2012-01-01 | 18:03:14

Kommentera inlägget här: