therealtrue

~ gaah! Jag blir nästan arg..

Kategori: Allmänt

Oavsett vilken hemsida jag är inne på så är det bara Hanna Widerstedt som ploppar upp! Hur fan kan man gilla henne? Vart är hon vacker? Vart är hon seriös? Vart är hon ens SNÄLL nåpgonstans? Hon sitter och klankar ner turkar, svenskar och nu Finländare?! Vad är det för fel på människan egentligen?! Alltså seriöst, hennes blogg? Den seriösa sidan då? Vart är den? Finns det ens någon sån? ;o alla som läser hennes blogg, kan ni snälla vara gulliga och förklara vad det är som är så förbaskat bra med hennes blogg, hennes dömningar av allt och alla, hennes sätt att bete sig mot människor? När vi ändå håller på lixom, hennes stavning då? Skolan? Dagis? Föräldrar? Någon som har kunnat hjälpa henne så hon hade kunnat skrivit bättre....

So om människor är fattiga? Alltså personer som Hanna vill man ju egentligen banka in vett i huvudet på? Att människor dömer andra efter pengar, utseende osv. ja ni vet vad jag snackar om.. En person som har fett dåligt med cash, luktar illa och ser ut som dom gör brukar ibland vara dom snällaste på denna planet.. Dom som är rika, ser jätte bra ut osv, är dom mest fittigaste människor.. Okej, nu är inte Hanna den snyggaste x') men eftersom att hon själv påstår sig säga det så får hon väl vara det då ^^, men iaf, hon är fett fittig mot allt och allt, hon kränker folk, eller ja, "folkgrupper" alla över en kam.. Vissa turkar kan vara idioter, ja! Men inte alla, samma sak med svenskar, finländare, ryssar osv.. Men man behöver fan inte dra alla över en kam.. Ha! Då hade jag fan inte haft någon kontakt med mina föräldrar eller min släkt eller någon om jag skulle dra alla över en och samma kam..

Vad kan man ens begära av kvinnan? Det finns störda människor i detta samhälle alltså.. Försöka få henne att förstå att varje människa är lika mycket värd som exakt vilken annan människa som helst.. Men kommer hon förstå det? Nej för det ända hon tänker på är om dom ser bra ut, är rika, är smala and you name it lixom.. Retard brud alltså.. Undra hur många könssjukdomar hon har(?)

Skulle kunna sitta och skriva ner alla mina tankar om henne, men hon är inte värd min energi något mer idag.. Idiot.. Skaffa dej ett liv och börja förstå vad som är betydligt hos en människa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: