therealtrue

~ fuckers.

Kategori: Allmänt


Kul egentligen och börja driva om allt o.O bara för skoj skull typ eller ngt -.-'
Nej men seriöst, vad är det med alla människor och överdriva om allt och inget? Jag förstår inte poängen(?)

Men iaf, nu är det 6 dagar kvar till skolan börjar igen! Jag är inte riktigt klar med Svenskan än, undra om man ska göra den och sen bege sig hem till mor en stund! (: leka med katterna lite eller något (: aja, får se vad jag bestämmer mig för.. Pappa slutar vid typ 19, undra om jag ska skicka han till Willys och handla lite (a) eller nja, jag vet inte, aah nej jag får se..

Oh, det känns helt jävla wierd att jag är klar med liber! (y)
Så har ju bara Svenskan klar nu (y) bara för att jag ttyp är awesome! (a)
Nej men helt seriöst!

Vad har ni gjort under lovet? (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: