therealtrue

- uppe före tuppen.

Kategori: Allmänt


Godmorgon babys! :*
Uppe med före tuppen idag och nu är jag klar! Fixat och ätit nu. Så nu har jag ca 20 min på mig att göra vad jag vill själv. Sen ungefär halv 6 så blir det att gå ner till staionen för att åka till skolan. Idag är det verksta på schemat. Så får väl se vad vi som inte har kläder ska få göra idag då.. Får kläder kanske om 1 vecka ungefär, skulle jag tro iaf. Det tog lite över en vecka för dom andra att få sina kläder, så det återstår att se helt enkelt..

Vad händer idag då? Mjaa, jag vet inte. Hem och plocka, diska, försöka få tag på mamma. För jag menar, 500 på en vecka?! :s hur tänkte ni nu? Det är 250 kr i veckan och det ska räcka till bröd, mjölk, något gått på Fredag eller Lördag. Nåja, måste få tag på mamma idag så jag kan få mer pengar, annars kommer jag aldrig klara mej..

Nej, nu ska jag se om det finns något annat att göra som behövs innan jag åker! : )
packa i allt i väskan skulle nog vara en bra ide.. Kolla plånbok och att mitt busskort är med.. Well well, hörs senare idag när jag kommit hem från skolan!

Puss :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: