therealtrue

- störda människor?

Kategori: Allmänt

Är folk verkligen så patetiska att dom gör en fejk BDB och säger att personen är mig? Igår hade hon skrivit till en som jag inte är vän med men ändå inte ovän med, well ni fattar.. Hon hade skrivit klockan 20.00, jag var inte ens hemma, jag satt hemma hos Fredrik? Gick typ 10 över ifrån honom, hur smart får man vara egentligen? :s jag förstår inte vad människor har för problem?

Igår gjorde jag inte så mycket, var hemma 5 igår morse, somnade om en stund och sen har jag tagit det lugnt, plcokat lite, diskade, lagade mat, va ner och handlade, var med Fredrik till strax efter 20 :)

Svar till E: Haha gulle då! :) tackar.. Nej tyvärr så känner jag inte några som är så gamla, har bara några i min ålder :/ tyvärr! Hoppas du hittar på en till slut! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: