therealtrue

- Bärgningsbil & lastbil.

Kategori: Allmänt


Läste nyss Marsta.nu, som jag alltid gör när jag precis startat datorn!
En bärgningsbil och en lastbil har krockat på E4an ;o alltså.. Nej jag vet inte vad jag ska säga, :/ det är så tråkigt när sånt händer. Folk krockar nästan varje dag tycker jag, olika slags av fordon krockar av olika slags anledningar hela tiden..

I allafall, nu vill jag inte prata om något tråkigt längre..
ehh.. Nu sitter jag och kollar tv och klär på mig och packar ner lite saker som jag ska ha med mig till skolan. Smink, penna, böcker, parfym osv.. Orkar inte sminka mig nu, jag är helt slut.. Satt uppe alldeles för länge igår, ögonen började rinna, kändes som att jag grät så då kände jag att det var dags att lägga sig och sova.. Ja, jag somnade ju med en gång! : )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: