therealtrue

- tankar&känslor..

Kategori: Allmänt

Dom är då blandade må jag säga, äckligt blandade.. I ena sekunden så är jag fett deprimerad fast jag inte ens vet varför, i andra så är jag hyper och vill dra på rööj, sen tredje är jag bara allmänt trött.. Just nu är jag galet trött alltså, orkar knappt hålla mig vaken längre, men ska försöka vara vaken så länge som det bara går..
Adele med rolling in the deep går på fullt ös just nu.. Saknar dock redan klassen, en hel jävla vecka utan dom, kommer få spel.. Men detta ska nog gå iaf ska ni se ;)

Sen när skolan börjar igen så hoppas jag att jag har gjort det som jag ska göra så fort pappa har kollat upp en grej ;) hoppas det blir nu under lovet (a) typ nästa Fredag eller något, hoppas hoppas (a)

I morgon, hoppas på lite ös kanske!? Äsch, det återstår att se helt enkelt.. Vad händer i morgon? Plugga, träffa Fredrik, sova hyffsat tidigt, upp tidigt på Lördag, iväg till Byn med Fredrik & Gullan och kolla på rally! ( :

Idag har jag pluggat en hel del, funderar faktiskt på att fortsätta lite. Länge sen man fick använda huvudet såhär mycket som jag gör nu. Inte använt det på hur många år som helst känns det som. Jag har gått och blivit sjuk har jag hört eftersom jag tycker det är kul att plugga.. Vad tycker ni om att plugga? Är det inte kul när man lär sig något nytt om det man verkligen vill hålla på med i resten av sitt liv? Eller har jag fel? Jag vet inte, men vad tycker ni?! : )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: