therealtrue

- blev en kort, men bra dag iaf..

Kategori: Allmänt

Träffade frugan och hennes kusin Jennifer, efter ett år sen sist, ja alltså hennes kusin (:
det var kul, satt och pratade lite, vi gick ut en liten stund, men sen ville dom in så då gick vi in igen och snackade som vi alltid gör (:

Blev inte så mycket för mig och frugan med vårat prat, men det tar vi i morgon efter skolan då hon ska möta mig på Centralen. :) hann med att träffa Fredrik en stund nu på kvällen också, men nu blir det till att packa inför veckan som kommer då jag ska till min kära lilla mor.. Men jag vet inte om jag ska åka med verkstads kläderna till skolan eller om jag ska packa ner dom? Nje, blir nog till att ha dom på mig och packa ner mjukisarna så byter jag om efter skolan eller något i morgon (: hihihi.. (a)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: