therealtrue

- uppskattar svar från er läsare.

Kategori: Allmänt


Nu har jag suttit och funderat lite. Måste man vara jätte smal, stora tuttar, blond, festbruden, stor attityd osv för att få många läsare? Kan man inte bara vara sig själv lixom? Jag förstår inte, alla som bloggar är typ pinnsmala. Jag menar, kolla bara på Kissie lixom ;o det är inte ens fin smal. Visst är hon en fin person, men alldeles för smal dock :/ hon behöver lite mer fett på kroppen, inte alldeles för mycket, men lite till skulle väl inte skada. Tuttarna hon har då, alldeles för stora för sin kropp.. :/ tycker nästan synd om henne!

Iaf, oavsett hur man ser ut & allt sånt så ska man väl ändå kunna få läsare? Visst, jag har läsare så det räcker, inte sådär jätte många, men jag har så jag ska inte klaga egentligen. Men vissa som jag vet som bloggar är inte dom vackraste, inte dom smalaste och det. Alla kränker dessa människor för dom inte ser ut som alla andra vill för att dom ska kunna läsa ens blogg.. Lite fittig stil av vissa människor egentligen när man tänker efter.. Jag vet, det är inte många som tänker och tycker som mig har jag hört av väldigt många alltså, haha.. Så det är lite kul när det kommer dom få som också har samma åsikter som mig om vissa saker, dom är inte många, men dom finns faktiskt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: