therealtrue

- Sug&svälj trevlig helg!

Kategori: Allmänt

Idag är det äntligen Fredag & det innebär helg! :D
idag ska jag bara hem och ta det lugnt, i morgon ska vi ut och äta och på Söndag blire troligtvist Fredrik ;)

Fått ny mobil, min LG mobil gav upp, den orkade inte längre! Så nu har jag en Sony Ericsson xperia! :)
faktiskt bra ändå ^^, ovanligt att se smiliserna eftersom att jag inte har kunnat göra det på länge då jag har haft min LG mobil! :p
skön touch också (a)

I Måndags så var vi lediga, så då åkte jag med Fredrik i lastbilen hela dagen :) ändå rätt kul faktiskt.
I Tisdags var det dags för skolan igen, så då blev det att åka dit (: och nu är det Fredag och helg! Så j*vla awesome! :D

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Neeeeeej inte sony ericsson xperia. Min fuckade, Desses fuckade, Saras fuckade och Jockes fuckar med :P

    2011-11-26 | 18:39:29
    Bloggadress: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här: