therealtrue

- stinsen med far..

Kategori: Allmänt

Hej allihopa. Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag drar och lägger mig.. Idag blev det att umgås med far hela långa dagen. Vi var först in till Stinsen och shoppade lite, det blev ett nytt lås, ny vinterjacka, ny mascara och lite annat :) jag slänger upp någon bild i morgon (:
sen när vi kom hem så blev det att rensa undan vid datorn , det kommer också upp bild på det, så nu ser det faktiskt rent ut i min lilla hörna! Riktigt nöjd är jag nog ändå (a) rensat sånt skit som faktiskt inte behövde ha framme eller ha över huvudtaget. I morgon blir nog också en hemma dag skulle jag tänka mig ^^
människor ska iväg, kan inte eller orkar inte för det är Söndag, dan före skolan ^^,

Iaf, träffade på Sofia idag också på tåget på väg hem (: skojskoj! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: