therealtrue

- drömmar.

Kategori: Allmänt


Urk! Drömmar känns ju äckligt verkliga ibland.. Inatt tex så var jag med min mamma, mitt ex, mormor och några ifrån släkten, typ hela från mammas släkt.. Efter en stund så skulle jag och mitt ex gå därifrån, då fick jag för mig att det spökade där och att spökerna tog människor som gick över gården. När vi kommit en bit och skulle gå över till andra sidan för vi skulle till Stationen, då kommer det en buss i full fart och kör rakt in i ett hus som stod precis tvärs över gatan.. Jag och mitt ex fick panik och visste inte vad vi skulle göra.. Jag tuppade av, mitt ex ringde och sa att en buss hade kört in i ett hus med massa människor i både bussen och i huset, samt att en tjej hade svimmat när hon såg hur blodet spred sig allt mer ju längre in bussen kom.. Det tog en stund innan ambuland och poliskåren kom, några timmar senare så sitter jag på krogen med några av mina kusiner, vänner och annat i släkten i Gran Canaria! :s

Det enda som dock kändes verkligt i drömmen var då där med bussen, för grejjen är den att det såg ut precis ut som det gör och du ser stationen precis från den riktningen som man gör därifrån.. Jag pratar självklart om Upplands Väsby! Ni i Sthlm vet förhoppningsvis hur det ser ut i Upplands Väsby från gamla Vilunda, coop osv. Där det står massa blåa hus.. Då hajjar ni vart jag står..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: