therealtrue

sööööndaaaaaag

Kategori: Allmänt

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Varit med Fredrik i stort sett hela dagen, var hemma hos honom en stund. Sen åkte vi upp till ST1 och tankade, sen åkte vi hem till pappa, då han fastnade framför vårat xBox, tror vi kommer ha besök många gånger! (:

Sen åkte vi hem till honom igen, och var där en stund innan han följde med mig till Preem och sa hejdå.
Jag har mezzat min mormor också och frågat om vi kan åka till Österbybruk och hälsa på Ingrid & Rolf, var riktigt länge sen nu faktiskt. Hoppas på att man får träffa Viktor också efter åååår och dar sen sist. Saknar dom alla faktiskt lite.

Sen det att jag kom hem så har jag inte så mycket faktiskt, sitter och börjar få ont i halsen, au! :(


Fredrik på bild.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: