therealtrue

roliga människor finns ju

Kategori: Allmänt

ja, det finns ju alltför roliga människor ibland allså. Om man är trött, ska man inte få sova då eller utan att bli kalald saker!? Ja, jag vet inte. Kanske man måste vara vaken bara för att den andra personen är vaken? Kanske man måste vara vaken till den andra ska sova utan att behöva bli kallad saker? & såna personer påstår sig känna mig.

Nejnej, finns bara en som känner mig till 110% & jag vet vem det är. Dom andra verkar sig bara lyssna på finfina rykten om mig och sen rätt upp och ner så känner dom mig? Vad är det för sjuk värld vi lever i egentligen? Folk lyssnar på alla fina rykten & sen tror att det är sant och det är så jag är som person? Har ni inte hört talas om att lära känna person från erat eget perspektiv? Det är iaf så som jag har blivit lärd. Visst, jag kanske har hört saker och ting om vissa, men jag har inte brytt mig, för jag har lärt känna personerna från vad jag själv tycker.

Det finns många personer som lyssnar BARA på rykten och sen känner dom en person! Finns många som jag har gått i samma klass med som är såna, helt sjukt egentligen om man tänker efter.

Såå, ska man lyssna på rykten eller ska man lära känna en person från vad man själv tycker?

Kommentarer

  • AimerN säger:

    Jag vet hur det är, alla tror att de känner mig, men det enda de vet är rykten.



    att folk aldrig lär sig att rykten bara är påhitt.

    2011-06-17 | 12:58:33
    Bloggadress: http://annamaj.blogg.se/
  • Lina - Kom in till mig! säger:

    Man ska självklart bilda sig en egen uppfattning om personen, alla tycker ju inte lika :) Sen finns det såklart situationer där man kanske ska lita på vad andra säger, om personen är våldsam tex. Ha en trevlig kväll!

    2011-06-17 | 17:30:38
    Bloggadress: http://inteidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här: