therealtrue

mycket den senaste veckan

Kategori: Allmänt

Det har varit mycket nu den senaste veckan. Folk har fyllt år, det har varit student på student.
Jag fyllde år i Torsdag, världens bästa tog studenten igår (Fredag) :D
ja, gårdagen var underbar ändå tills jag fick veta att vi skulle iväg efter att dom slutade! Allt vände totalt, jag försökte vara glad när vi kom dit också.
Folk gnäller på att jag inte hälsar. Jag hälsade förut innan jag fick höra det där av 50+ gammal surkärring! Så då sket jag totalt i att hälsa igår, för jag hade väll ändå inte hälsat iaf -.- helt slutkörda!

Jag drog därifrån och sen kom bästa och plockade upp mig en bit därifrån, och sen åkte vi tillbaka och va där typ 10 min och sen drog vi hem! Hoppas fan att dom där borta dör så man slipper se alla! -.- hatar varenda jävel där borta!!! :@

Huha! Idag är det Lördag. Kanse blir ut en stund med Fredrik och senare på kvällen så blir det ut med Melissa. Annars om inte Fredrik och jag går ut så blir det att ta det lugnt, duscha och ladda upp för ikväll, ladda batterierna till kameran osv. Jag är as taggad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: