therealtrue

genom förkyld

Kategori: Allmänt

& jag antar väll att jag får skylla mig själv? Jag har inte tagit min äckliga medicin, hatar sommaren. Det är så pass mycket som man måste tänka på för att hålla sig frisk. Man ska ta medicin hit och dit, gör man inte det så blir man genom förkyld, kan inte andas osv. Vad är det för posetivt med sommaren egentligen? Du svettas, du stinker svett oavsett hur mkt parfym, deo och hur lätt klädd du går. Folk blir våldtagna för dom har lite kläder på sig och peddofiler tror att dom vill när dom i själva verket inte alls vill.

Så istället för att riskera bli våldtagen av massa äckliga gubbar med 100 könssjukdomar så kan man väll dra på sig vinterkläder istället med is tuberinnanför, då håller du dig ändå nerkyld, sen är det bara att ta av sig när man kommer hem och ställa sig i en kall dusch.

Så egentligen så ser jag INGET posetivt med sommaren. Marken torkar ur, folk svimmar av värmen osv. Vad är det posetiva med sommaren egentligen? Kom inte och säg att det är skönt, för det är fan inte skönt när det är 50+ i solen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: