therealtrue

fin fin helg och ny header

Kategori: Allmänt

I Lördags så var jag ju med Melissa, även kallad frugan. Vi satt nere på Centrum ett bra tag, åt och drack lite. Sen flyttade vi oss vidare neråt till ett par bänkar, så vi satt där ett tag innan det kom ett par araber tror jag att det var faktiskt. Den ena killen gick och köpte dricka åt oss för vi såg tydligen törstiga ut och så satt det kvar en kille med oss & han var verkligen suuuper fiin!!!! Sen efter kanske 1 timme så bestämde vi oss för att dra ut på krogen med dom, men det blev inte så, så jag mezzade Fredrik och frågade om ha ville komma ut en stund med oss och det ville han som tur var.
Melissa åkte hem vid halv 12 och jag & Fredrik sa hejdå ganska så precis efter, det var en underbar Fredag med två betydelse fulla människor.

Igår var det Söndag och då sprang jag, pappa och Fredrik ner och tränade en stund och sen var jag med Fredrik ett tag efter och sen drog jag hem, käkade och tog det lugnt innan jag skulle sova.

Idag Måndag har jag bara tagit det lugnt, fixat en massa här hemma innan jag drog ut med Fredrik efter att han jobbat klart. Han plockade mig nere vid pizzerian. Åkte hem till honom, var där 10 minuter, åkte ner till banken, sprang in på Ica och handlade glass, sen skulle han tanka på Preem, för det var lite billigare där än på ST1, men då hade dom höjt så då vände vi och kte till ST1 iaf och tankade och sen hem. Tog det lugnt, han kollade runt lite på datorn och så. Satt ute på altan och pratade lite, kollade TV, och sen drog vi hem hit medans jag åt och sen följde jag med han en bit för han skulle ner till Centrum och möta sin pappa.

Så nu sitter jag och gör ingenting, sitter och smsar lite med Fredrik och Daniel. Söta killar det där ^^,
ja, jag har fiin släkt och fiina kompisar! :D musiken bubblar på pappas högtalare också.

Jag får troligtvist hjälpt med min header också av söta Maria! (a) ja, hoppas iaf att hon har tid också :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: