therealtrue

♥ Dعη мลη vεяκlιgεи äl$κลя Glöммعя мลη ลldrig♥

Kategori: Allmänt

Godmorgonn bbys.
Nu sitter jag i soffan och kollar på Cartoon, fanns inge bättre på TV. Men ska väll snart ändra och se om det finns något bätte på TV. Igår var jag genom förkyld, hade ont i rygg, ben och hela kroppen. Ont i halsen, trött, orkade knappt göra något, kände mig yr så fort jag ställde mig upp, blev svart osv. Men idag så känns det i allafall lite bättre, men ska nog ta och vara hemma idag i allafall bara för att vara på säkra sidan, så jag inte blir sämre.

På Lördag ska vi hem till en barndomsvän som fyller år, så då vill jag ju jätte gärna vara frisk så jag orkar vara där ett tag. Så nu ska jag bli frisk innan jag hittar på något alldeles för hastigt. Saknar bästavän också, sågs för två dagar sen och det känns verkligen. Inge roligt att vara hemma och vara dålig alltså, saknar ju alla man umgås med lite då och då.

Idag ska jag knarka halstabletter och bara ta det allmänt lugnt.

Bästavän i bakrunden.

Kommentarer

  • Eric KILLBLOGG säger:

    Visby, 600 meter från båten ;)

    Ja de va skit kul! :D

    2011-06-21 | 22:17:08
    Bloggadress: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: