therealtrue

om du va min nu så skulle jag va din nu

Kategori: Allmänt

Yo! Blev inge film tittande, blev tråkigt. Så nu blir det lite musik och vara social med några på facebook och SMS. Undra hur länge man sitter uppe inatt då? Lika länge som natten till idag tro?

Bakade chokladbollar som jag åt några av plus lite mjöjk. Men efter typ 4 st ville jag inte ha mer, så då blev det lite mjölk bara.

Ehm.. Jag vet inte vad jag ska säga om vissa personer :'/ vissa beteer sig som om jag inte vet hur vissa fungerar på ett ungefär. Jag har stått ut med det ena och det andra, man lär sig att läsa av person från person beroende på hur dom är i början och ett tag framöver, vilket har slutat med det jag trott om dom har varit precis som dom är också. Så tro f*n inte att jag inte kan läsa av vissa personer. Nej alla går inte, men en del är alldeles för lätta!
Varför ens sitta och försöka läsa av personer när det inte kommer att gå? Vissa tror att det jag gått igenom inte är så farligt, endast för att förklara hur jag verkligen känner och hur jag egentligen mår över det är inte det lättaste att förklara. Jag har haft svårt att förklara för vissa, men ojoj. Finns väll en del som faktiskt förstår hur jag känner och hur jag mår.. Så nej nu ska jag inte sitta och uggla här, kanske återkommer med något roligt sen ^^,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: