therealtrue

gul&blå den underbara

Kategori: Allmänt

Godmorgon känns som väldigt fel ordval nu.
Vaknade vid 10, men blogg.se har inte velat som mig.

Idag blir det snart en dusch, sen tvätten tills pappa kommer hem och sen blir det tugg innan jag drar över till Fredrik och umgås lite like always.

Igår var vi in till Uppsala och handlade lite och sedan åkte vi till netonnet. Hittar en billig kamera som jag ska köpa. 14 megapixel för ca 600 tror jag om jag inte minns helt fel. Tvinga med mig Fredrik in dit också (a)


varför är det så många som inte är stolt över att vara svensk? Vi bor ändå i Sverige, vi är inte rasister bara för att vi är stolta svenskar! Jag är inte rasist, jag har utländska kompisar, men jag är ändå stolt svensk!

Stå upp på er själva och var den ni är!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: