therealtrue

American Car Show

Kategori: Allmänt

Hallå! :)
Oh, jag vet att det var ett tag sedan jag skrev & jag la upp bilder, dock blir det inget idag heller skulle jag tro.

Norrtälje idag med Fredrik, mötte Alexander på Gottröra macken. Åkte ut till Rimbo, tog en cigg, åkte in till Norrtälje. Åkte först och parkerade på Kärleksudden, sen drog vi tillbaka och åkte då vi stötte på Maria och hennes pojkvän på en liten uppfart, dom hakade på oss och först visste vi inte vart vi skulle ta vägen, sen hamnade vi på Roden skolan & där stod vi kanske 30 min eller något innan dom skulle bege sig ner till området.
Jag & Fredrik visste inte om vi skulle dit eller inte. Letade efter en närmare parkering. Efter mycket om så hittade vi en på andra sidan gatan mittemot ^^ stod och glodde ett tag innan vi drog.

Sen skulle Fredrik & Alexander äta så då drog vi och käkade och sedan kryddan för dom skulle handla och sedan satt dom och snacka skit innan vi drog. Fredrik lämnade av mig när vi kom till Märsta, jag åt middag och sen fixade jag två skivor till honom. Nu har han det ena och det andra att poppa i bilen. Ska dock fixa mer låtar nu eller senare idag när jag vaknat till.
Fredrik hämtade mig efter middagen, drog ner till Coop och handlade. Hem till Fredrik och kollade vad han skulle ha för han skulle baka kanelbullar! Åkte upp till Maxi och handlade och sedan hem igen och började.

Bakandet blev klart vid 23 och då följde han med mig en bit och sedan ringde Daniel mig ^^ för gå i skogen som ligger neranför pappa är inget man vill gå i själv om kvällarna, speciellt inte på Fredagar&Lördagar!

Blev & kolla Scream 4 en stund med pappa. Well, ingen film som jag riktigt rekomenderar, så värdelös, blev trött så höll på att somna.
Nu sitter jag här och lyssnar på musik, men ska väll snart slagga, ska bara vänta tills nallen har blivit klar! (a)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: