therealtrue

hej hopp gummi sn*pp

Kategori: Allmänt

Datorn är självklart på, jag sitter och lyssnar på musik och tänker & funderar lite!
Uppsala hela dagen idag. På vägen hem så satt vi bilkö, tog år att åka till Knivsta -.-' lite smått drygt sådär. Kändes som om man skulle komma hem i morgon eller något.

Men va hemma mellan 20-21, minns f*n inte tiden ordentligt alltså. Men iaf, spöregnade när vi kom hem. Så blev inte ut med Robin som vi hade bestämt som senast igår. Får väll hoppas att det blir av snart. Saknar honom lite, länge sen vi sågs och gjorde något! :)

I morgon blir det mamma tills jag känner att jag inte pallar mer. Tror jag fick komma tillbaka till pappa på Torsdag eller om det var Fredag kanske till och med.
Sen blir det iväg på Lördag förhoppningsvis, måste kolla vad det är för fel på min kamera! :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: