therealtrue

dusch, fix & grillning

Kategori: Allmänt

Hejhopp!
Snart blir det en dusch och sen lite små fix innan jag börjar med tvätten.
Sen blir det lite mer fix inför ikväll då vi ska över till Caroline och fira hennes pappa som fyller år idag! Grattis.

Så idag blir jag ganska off, men uppdaterar mer när jag vi väl har kommit hem och så.
Ha en bra dag/kväll för det ska jag ha.


när jag ändå skriver så tänkte jag skriva lite till en viss person.
Jag kan inte sluta tänka på dej, jag tänker & drömmer om dig! Jag saknar dig faktiskt lite :/
jag vet inte om jag vågar ta kontakt med dig igen :'/

</3

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Du har verkligen en bra blogg :) men vem är denna person du talar om i din näst senaste inlägg? :o Har märkt att det är andra gången du riktar dina inlägg åt en viss person. Är det samma eller olika? :)

    2011-08-05 | 19:55:20
  • Maria~ Make cupcakes not war~ säger:

    - det tyckte jag med haha^^

    2011-08-05 | 21:10:47
    Bloggadress: http://typiisktmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här: