therealtrue

- skola 2.

Kategori: Allmänt

Tjohej sitter i plugget igen! ( : min uppdatering suger, I know and I´m sorry for that!
Sitter i skolan och ska egentligen vara i verkstan och mecka, men har inte fått kläderna. Dock har jag inte testat några efteresom jag var sjuk den dagen då vi skulle testa. Så jag ska väll testa kläderna snart så jag också kan vara i verkstan och mecka med dom andra i klassen.. Hej & hå!

Försov mig i morse, vaknade 10 min innan bussen gick, var bara att klä på sig och gå till bussen! Kände mig lagom stressad, men äsch. Jag hann & nu sitter jag här.. : )

Onsdag idag också, två dagar kvar och sen ledig! Nu kan jag börja njuta av min ledighet igen, det gjorde jag inte tidigare då jag alltid satt hemma och degade medans kusse var i skolan. Nu äntligen kan jag också njuta av ledigheten som alla andra! : )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: