therealtrue

- dags för trax.

Kategori: Allmänt

Godmorgon, nu är jag uppe före tuppen & så lär det bli resten av veckan också!
Nu ska jag packa och fixa och sedan bege mej till skolan, börjar 08.50 så åker runt 6. Hej & hå!
Jag klarar detta jag också även fast ni tror att jag inte gör det, haha! Helt galet, jo tack jag vet! :3

Idag bär det av till mamma efter skolan, så min uppdatering lär vara uber dålig, tillbaka till pappa på Lördag och då är jag här fram till den 12 September. Då lär uppdateringen vara på topp!

Igår blev det en Bålsta-Enköping-Stockholm-Märsta tur med Fredrik! Så kan det gå om man inte har något annat för sig om dagarna, då blir det lätt en åkar tur i Sverige, vi är inte klara än, vi ska ta en tur låångt Norrut senare när jag har fått cash och så! : )

Nej, packa och fixa så jag hinner! : )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: