therealtrue

vi får se hur länge jag har denna blogg då.

Kategori: Allmänt

Hallå, jag har den bara tillfälligt. Så vi får se hur länge jag har denna då, jag skulle tro att det får bli ett tag. Har haft blogg.se förut, men sen bytte jag till bloggplatsen. Vissa säger att man får mer besökare här än på bloggplatsen, vi får väll se hur det går. Juste, jag måste lära mig denna blogg också. Måste fixa egen header och en massa mer. Jag har försökt länge, men det har inte gått så bra för mig direkt :/

Skola idag då, plugga efter skolan, mamma efter skolan. Uscha det är så mycket som jag måste göra idag, ooh jag orkar verkligen inte.

Idol ikväll igen! :D roligt roligt.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Det är jobbigt att veta vad man ska blogga på, har haft både blogg.se , bloggplatsen m.fl men jag har fastnat för myshowroom nu (: den är bra! Fin blogg, uppdatera mer! Kram

    2011-08-15 | 12:45:10
    Bloggadress: http://sofiiaa.myshowroom.se

Kommentera inlägget här: