therealtrue

~ Min sammanfattning av 2011.

Kategori: Allmänt

Min sammanfattning av 2011.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja. Men det är hemligt faktiskt.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Iår hade jag inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja... :/
5. Vilka länder besökte du? Sverige.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Inte vad jag kommer på nu faktiskt.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 22 Juli och den 19 Augusti.. :/ samt 23-25 December. :)
8. Vad var din största framgång 2011? Fått lite bättre självförtroende.
9. Största misstaget? Oj, väldigt mycket.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk.
11. Bästa köpet? Nya leggins, mina högstövlar, mitt bruna hår (a'
12. Vad spenderade du mest pengar på? Onödiga saker, men ska försöka bli ändring av det till nästa år.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? hmm.. Inte något, men någon.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Alla Patrik Isakssons låtar.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket gladare faktiskt.
16. Vad önskar du att du gjort mer? oj, bra fråga. (?)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? hmm.. ;o
18. Hur tillbringar du julen? Tillbringades med mormor, livia, melanie, mamma och moster i Gimo.
19. Blev du kär i år? Ja.
20. Favoritprogram på TV? hmm.. Har inget typ. Det skulle väl vara Simpsons och Family Guy!
21. Bästa boken du läste i år? Inte läst någon bok i år, inte vad jag kan komma ihåg iaf.
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen.
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Yes! Trevligt sällskap.
24. Något du önskade dig  men inte fick? Nej.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Middag med pappa, farbror och kusin.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Haha nej faktiskt inte...
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Mer tjejigt.
28. Vad fick dig att må bra? Väldigt mycket.
29. Vilken kändis var du mest sugen på? John Ceeeeeeenaaa!!
3o. Vem saknade du? Gammelmormor&Gammelmorfar! <3
31. De bästa nya människorna du träffat? Nytt folk? Dom ifrån skolan. : )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: