therealtrue

- Patrik Isaksson! <3

Kategori: Allmänt

Hejhopp gummisnopp! Sitter just nu och lyssnar på Patrik Isaksson!! Det är kärlek på hög Nivå alltså! Diggar han till tusen alltså, så jävla underbara låtar! Enda sen i Söndags när jag kom hem så har jag bara lyssnat på honom i stort sett, allt pga dig.. Oh jag är så jävla förstörd inombords!! :'(

Iaf, sitter och är halvförlamad i hela käften typ.. Ska tillbaka till plågarn i morgon -.- hade hoppats på att få åka med Fredrik i lastbilen :/ får se när det blir istället då.. :// det var länge sen nu :( saknar hans pärla2! Nu ska jag börja plocka, diska och sedan duscha, för idag kommer Alexander hit och jag ska färga hans hår! : )) älskar att färga håret på andra (( ; det är roligare än att färga håret på mig själv faktiskt!

Jag ska också filma på hur jag sminkar mig, för har ett par styckna som vill se det, så får jag göra det :)
Men det blir efter jag har duschat! Nu ska jag börja plocka och så här hemma innan Alex kommer! : ))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: