therealtrue

- måndag morgon...

Kategori: Allmänt

Detta suger! Idag, i morgon och Onsdag kvar innan jullovet börjar! Min pärla är hemma idag också :(( sämst! That´s not funny, I miss him already! <3 hoppas att han blir bättre så att han kommer innan vi får jullov :(

Iaf, fick komma till pappa redan igår, snäll far! (a) haha..
Nu har jag fixat mig och gjort allt det jag ska. Fredrik är vaken också, goodie! Så nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska ticka så jag kan springa ner till stationen och ta tåget in till stan och sedan fortsätta mot skolan! Tjolahopp!

Loituma bubblar på i mina ögon också! Yeehaa! Nej men seriöst, ska se till att några vackra människor vaknar nu! För nu är det dags för vissa att vakna tkr jag. Eller? Nja, kanske inte ska vara så elaker iaf :) men har dom inte vaknat före halv 7 så är det dags för den levande väckar klockan att sätta fart!

nu blir det att ta på sig skor och resten av ytterkläderna och sedan springa ner till tåget! (: ha en toppen dag för det ska troligtvist jag ha!
Jag <3 skulän!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: