therealtrue

- Kissie VS Hanna Widerstedt.

Kategori: Allmänt


Totalt jävla retard..

Bruden snackar runt sig själv.. Vad fan är det för fel på bruden?
Jag hoppas verkligen att hon överdriver på sin blogg, annars PINSAMT!!

Kissie är fan så mycket bättre och skönare än denna alltså.. Visst att Kissie kan komma med sina åsikter, visst jag gillar henne inte. Men hon har sina åsikter, jag har mina, alla har sina.. Denna bruden har väl också sina, men va i helvete lever hon i för värld egentligen? Oh stackars brud, jag lider med henne, stackare..

Oh vadå svenska killar är snåla? Vadå snåla överhuvudtaget? Det är väl inte grejjen som räknas? Det är tanken som räknas, gillar du inte saken, tänk på vem den kom ifrån och ha det med dig eller på dig, vad det nu är för något, när du är med personen.. Älskar man verkligen personen så är det en underbar gåva fast man inte gillar grejjen.. Tanken som räknas har jag fått lära mig och det funkar faktiskt.. Jag har många saker som jag har fått men inte gillar, tänker bara på vem som har gett mig saken och hur dom har det med ekonomin i familjen och hur personen själv har det med pengar..
Saker är inte allt faktiskt om jag får säga det själv.. Om kör ett ex då, när man fyller år. Inte ska man behöva komma med värsta presenterna bara för att man fyller år? Jag blir glad bara man kommer, är glad och har trevligt och är vänliga mot alla.. Varit med om det många gånger, men lika glad för det är jag varje gång... Jag förstår inte vad det är med alla och dessa presenter/julklappar hela tiden? Visst, något litet bara skadar aldrig, men när man fyller år? Vad fan! Har man bjudit någon på party, kom dit, va glad och ha allmänt trevlig bara.. Inte så mycket mer med det egentligen, eller??

Men denna bruden, då är det grejjerna som räknas, man ska ha mycket pengar, man ska kunna veta både det ena och det andra.. Alla är inte lika rika eller duktiga på allt som alla andra.. Så, Hanna, börja veta vad "älska" innebär innan du börjar jiddra om att sakerna, pengar och kunnighet är viktigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: