therealtrue

- jag vet vart jag står..

Kategori: Allmänt

Inte alla som vågar stå för det dom tycker, tänker och säger! Hur svårt ska det vara? Visst, du kan säga saker du inte menar, jag har gjort det flera gånger & jag ångrar mig väldigt mycket alltså... Jag satt och tänkte på en grej angående Julen. Vi var på Julottan idag i Skäfthammarkyrka, en liten bit utanför Uppsala, ca 5 min från Gimo med bil.. Dom pratade om Jesus, Gud, Bethlehem osv.. Jag sket fullständigt i det där, jag tror inte på något sånt j*vla trams.. Han kanske finns, vissa tror det.. Jag tror inte, jag har aldrig fått den hjälpen jag behöver när det gäller vissa saker så jag behövt den där "Gud" .. Vem är han? Är det någon som har sett honom ens? Eller är det ens en han? Det kan ju också vara en tjej, för ingen har sett honom.. Den dagen jag får träffa honom, den dagen tror jag på honom.. Någon här som tror på Gud och tar illa vid sig, förlåt.. Inte meningen, men alla tycker olika och står för väldigt olika saker och synpunkter om ALLT! INGEN kan tvinga någon till att tro på det ena och det andra..

Ingen kan heller tvinga en att göra det ena eller det andra, visst att folk kanske bara vill ens bästa. Men och egentligen? Det är väl ändå ens egna liv, eller? ;/ ni får tycka precis vad ni vill om mina synpunkter och allt, jag står för det jag skriver, tycker, tänker och känner.. Jag står för allt, ibland kanske man inte menar allt man SÄGER, men man står för att man har sagt det, men man kanske ångrar sig grovt.. Det har iaf jag gjort och jag ångrar mig så otroligt... Men alla är vi ju olika..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: