therealtrue

- 2 timmar..

Kategori: Allmänt



Jag satt och kollade igenom Fredriks och min vänskapssida på Facebook! Jag hittade jätte mycket gamalt som gjorde mig glad. Jag hade tex skrivit att han var världens bästa vän osv, och han skrev att jag var! Oh vad jag saknar den tiden! Hittade också en massa skoj som vi gått igenom, sagt och gjort! Galet vad den tiden är saknad, jag vill tillbaka till den tiden igen! Allt var så perfekt då, nu är allt inte lika perfekt som då, men han är fortfarande min bästavän! <3

Tiden närmar sig sakta men säkert. Sminket är på gång nu också! :) sen blir det ner till stationen, ta 13.04 tåget till Upplands Väsby, möta mormor, livia och Melanie (: sen in till Uppsala och sen vidare till Gimo! Senare kommer mamma och moster in dit också, då blir det troligtvist middag också! :)

Nej nu fortsätta att sminka mig så jag blir klar snart! Måste packa ner det sista också (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: